×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

Fa En

پنجشنبه 01 آذر 1403

معاونت توسعه مدیریت و منابع

معاونت توسعه مدیریت و منابع

  • سیاستگذاری، برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر بمنظور توسعه درآمد، منابع مالی و بهره برداری اقتصادی از املاک شهرداری منطقه
  • نظارت بر حسن اجرای مقررات مالی شهرداری منطقه
  • نظارت بر وصول درآمد
  • نظارت بر کلیه هزینه ها و معاملات شهرداری و نگهداری حساب هزینه ها و همچنین نظارت بر اعتبارات مصرف شده واحدها
  • نظارت برتامین امکانات و  حفظ و اداره کردن دارایـی های منقـول و غیـر منقـول متعلق به شهـرداری منطقه
  • تامین و ارایه خدمات پشتیبانی شهرداری منطقه
  • سیاستگذاری و برنامه ریزی بمنظور توسعه مدیریت، بهره وری و سرمایه انسانی شهرداری منطقه
  • نظارت بر حسن اجرای آیین نامه ها  و مقررات استخدامی
  • تبیین راهبردها ، برنامه توسعه و برنامه و بودجه سالیانه شهرداری منطقه
  • برنامه ریزی بمنظور جذب، نگهداری، بکارگیری و بهسازی نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری منطقه
  • اداره مالی
    • نظارت بر کلیه هزینه ها و معاملات شهرداری منطقه و نگهداری حساب هزینه ها و همچنین نظارت بر اعتبارات هزینه شده واحد ها
    • احصاء و بروز رسانی حسابداری قیمت تمام شده فعالیتها و خدمات شهرداری جهت ارزیابی عملکرد و تصمیم گیری های مدیریتی
    • نظارت بر انجام تعهدات مالی در حدود اعتبارات بودجه مصوب قبلی طبق مقررات مالی شهرداری منطقه
    • تهیه برنامه عملیات مالی و هماهنگ ساختن وظایف در برنامه مذکور
    • تهیه گزارشهای مالی و تفریغ بودجه و ترازنامه سالانه شهرداری و بررسی و تایید آنها
    • اقدامات لازم به منظور نگهداری حسابها و هزینه و نظارت در ممیزی و رسیدگی به لیستها و اسناد هزینه
    • بررسی عملکرد مالی کلیه واحدهای شهرداری منطقه و مراقبت در حسن گردش امور مالی و حسابداری آنها
    • نظارت در حفظ و نگهداری کلیه اموال و دارائیهای شهرداری منطقه
    • اقدام در انجام تعهدات مالی در حدود و اعتبارات بودجه جاری مصوبات طبق مقررات و آیین نامه ها و دستورالعملهای مالی
    • تامین کالا و ملزومات مورد نیاز واحدهای تابعه شهرداری منطقه
    • اقدام در کنترل و تطبیق کالاهای خریداری شده با صورت وضعیت قبوض و حوالجات انبارها
  • اداره درآمد 
    • اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
    • همکاری های لازم با مدیریت امور درآمد برای تهیه برنامه های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت در چارچوب استراتژی شهرداری.
    • برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم جهت وصول درآمد ها با توجه به دستورالعمل ها، آیین نامه های ابلاغی از طرف مدیریت امور درآمد.
    • کنترل قبوض عوارض توزیع شده توسط اداره پست و تایید گزارش عملکرد آنها به مسئول مافوق.
    • هماهنگی لازم با اداره شهرسازی منطقه در خصوص اجرای دستورالعمل های وصول عوارض.
    • نظارت و پیگیری بر جذب و وصول عوارض و درآمدها از طریق مراجع ذی صلاح از جمله کمیسیون ماده 77  و ...
    • بروز رسانی اطلاعات و نقشه های حاصل از ممیزی املاک و وصول عوارض نوسازی و صدور اجراییه های لازم جهت مستنکفین از عوارض و رسیدگی به اعتراضات مؤدیان.
    • گواهی و تأیید پیش نویس کلیه مجوزهای مرتبط با واحد درآمد.
    • بررسی و پیشنهاد منابع جدید عوارض و درآمد و انعکاس آن به مدیریت درآمد شهرداری .
    • انجام کلیه دستورالعمل ها به منظور اجرای طرح تکریم ارباب رجوع.
    • شرکت در جلسات کمیسیون ماده 77  و ابلاغ آراء به واحدهای صنفی مربوطه.
    • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چهارچوب وظایف.
  • مدیریت سرمایه انسانی
    • اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
    • نظارت لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل کارگری در مورد پرسنل با همکاری واحد های مربوطه.
    • ارتباط و ایجاد هماهنگی با گروه تشکیلات و بهبود روشها بمنظور رفع مسایل تشکیلاتی واحد مربوطه و ارائه پیشنهاد برای بهبود انجام امور.
    • معرفی کارکنان واجد شرایط برای طی دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت واحد مربوطه پس از هماهنگی با مسئول مافوق.
    • نظارت مستمر به منظور انجام به موقع جهت ارتقاء گروه کارکنان به حوزه مدیریت امور اداری.
    • نظارت بر امور کارگزینی، دبیرخانه، موتوری، بایگانی، ماشین نویسی و سایر واحد های زیر مجموعه.
    • پیش بینی احتیاجات پرسنلی و اقدام لازم در مورد تامین آن با هماهنگی واحد زیربط.
    • پیشنهاد نیروهای واجد شرایط جهت مشاغل مختلف به مسئول مافوق.
    • پیگیری و نظارت مستمر به منظور رفتار و برخورد مناسب کارکنان با ارباب رجوع و دیگر همکاران با رعایت قوانین ومقررات اداری.
    • همکاری در تنظیم آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم.
    • به روز نگه داشتن سیستم پرسنلی و ثبت اطلاعات مربوطه در سیستم فوق.
    • ارایه گزارش های پرسنلی در فواصل زمانی معین به مقام مافوق.
    • نظارت بر مکاتبات اداری بر اساس آیین نامه مکاتبات شهرداری .
    • پیگیری مسایل رفاهی کارکنان.
    • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چهارچوب وظایف.
تنظیمات قالب